Hur ändrar jag förare på en avslutad resa?

Ändrad den Tors, 8 dec., 2022 vid 9:19 F.M.

OBS: Endast Admin kan ändra förare på en avslutad resa. Om du som Admin av någon anledning inte har möjlighet att ändra förare på en resa enligt guiden nedan, kontakta oss på support@jiricom.se.



Steg för steg guide:




1. Först gå in på "Resor" och klicka på "Avslutade resor". 






2. Navigera dig till "Resesyfte".









3. Hitta resan du vill ändra förare på och klicka på resetypen. T.ex. Kan det stå Tjänsteresa som resetyp.










4. Klicka nu på föraren som resan står på just nu. Är det ingen förare angiven på resan står det "Ingen förare".










5. Sök fram namnet på föraren som du vill ska stå på resan och klicka på namnet. Nu ska den resan tillhöra den föraren du valt!



















Har du frågor eller funderingar?

Kontakta oss på support@jiricom.se eller ring 036-18 40 40.

Var artikeln till hjälp?

Toppen!

Tack för din feedback

Vi beklagar att det inte var till hjälp

Tack för din feedback

Berätta för oss hur vi kan förbättra den här artikeln!

Välj minst en av orsakerna
CAPTCHA-verifiering krävs.

Feddback skickat

Vi uppskattar din feedback och uppdaterar artikeln vid behov