Varför kan jag inte se mina resor i au2:APP?

Ändrad den Tors, 8 dec., 2022 vid 9:47 F.M.

Är det tomt i au2:APP när du klickar på "Resor" ? Ser det till exempel ut som bilden nedan?



Då kan det vara så att ditt fordon ej är kopplat till enheten eller du ej registrerats som förare på resorna. För att lägga till en standardförare, klicka här.

    

    

    

Du behöver ta kontakt med oss för att detta ska bli löst. Ha ditt enhets-ID, fordonets reg.nr samt mätarställning med dig när du kontaktar oss så fixar vi det snabbt och smidigt åt dig!



Mejla in till support@jiricom.se eller ring oss på 036-18 40 40.




Ditt enhets ID hitta på baksidan av din au2:ONE och på sladden på din au2:TRIP. Se bilder nedan för exempel! 

Den 5 siffriga koden i grönmarkering är enhets-ID!



au2:ONE



au2:TRIP












Har du frågor eller funderingar?

Kontakta oss på support@jiricom.se eller ring 036-18 40 40.

Var artikeln till hjälp?

Toppen!

Tack för din feedback

Vi beklagar att det inte var till hjälp

Tack för din feedback

Berätta för oss hur vi kan förbättra den här artikeln!

Välj minst en av orsakerna
CAPTCHA-verifiering krävs.

Feddback skickat

Vi uppskattar din feedback och uppdaterar artikeln vid behov